I'll be singin the songs that we sang back home

Tjenare;)
Typ länge sedan jag blogga ? haha faktsikt exakt 1 månad sen.
Fast allt beror på att jag tagit vara på sommarlovet och vart med mina underbara kompisar och vart på VÄRLDENS BÄSTA KOLLO!
Sörängen är som mitt andra hem och jag längtar gryyymt efter att få bli ledare om 3 år ;) Jag,Linda o Ebba kommer äga som ledare.
Det här året på kollo har verkligen vart det bästa året det enda tråkiga vara att vi va sistaåringar och kommer inte gå på kollo mer där som barn. Föressten är det ganska coolt att vi var de sista 90-tals ungarna (förutom de som går på period 4 just nu) som går på det kollot.

sen så är sommarlovet är över om några dagar, börjar skolan på måndag i 7:an så kommer förmodligen inte blogga mer under de sista dagarna eftersom att jag bara ska njuuuta av livet;)
Määää!

5 bilder från kollo♥:
 

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback