12/6/2012



Imorse regnade det sjukt mycket och jag och Justyne fick vänta på Alex som skulle komma med mina nycklar till cykeln eftersom att hon hade dem i sin fick igår och jag hade glömt att ta med dem hem sen, så efter typ 10 min kom hon och vi var dyngsura -.- iallafall efter det åt vi frulle på munken som jag skrev i förra inlägget och mackan jag köpte smacka skit och muffinsen fick jag byta typ 2 gånger xD

I skolan sedan jobbade vi lite innan vi åkte till stan och gick på stadsvandring och då fick vi gå med en guide och hon berättade lite om gamla örebro. Sen så åt vi mat vid slottet vid en park och när alla åt upp och sen sprang runt och gjorde olika grejer medans vi väntade på att gå in på slottet för en rundtur och då medans vi var där i parken kom en fullgubbe och skrek på oss och knuffa in våran lärare i en buske och typ slog henne tror jag, så alla i klassen blev rädda och sprang mot slottet medans våra lärare försökte få bort honom eftersom att han jagade oss och var fett arg, men när vi gick in i slottet för rundturen direkt efter att han kommit så stod vår ena lärare som hade blivit knuffad med en annan tjej som sett allting kvar dsär ute på parken och ringde polisen och polisen hittade honom.

När vi kom tillbaka till skolan så kom 2 poliser och berättade lite mer om vem snubben var och så, så ganska händelserik dag haha ;) imorn iallafall blir det chill dag i skolan och det blir fotboll med eleverna mot lärarna :D


✎ Kommentarer
Paula

borde det inte finnas en "gilla" knapp på din blogg? <3 haha :*

2012-06-12 @ 21:16:53



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback