Hatad av de flesta, men älskad av de bästa

Har äntligen fått internet ! Så hade tänkt att börja uppdatera bloggen igen lite dådå. Är somsagt fortfarande i Turkiet och kommer att vara här i 9 dagar till, toppen det behövs verkligen semester.
Idag har det varit en såndär chill-dag med bad och slappa på rummet och inte behöva bry sig om att stressa och hålla koll på tider. För ca 1 timme sedan badade jag i poolen och solade såklart och jag börjr faktiskt bli rätt brun fast det svider som tusan på axlarna, blabla jag är ju ändå i Turkiet ?
Imorn ska vi med någon båt och bada ute i havet och se delfiner och sköldpaddor och sen gå på en jättestor marknad och köpa en massa grejer. Vi har redan handlat en massa saker på marknader och affärer och det bästa stället var nog "Turkiska ullared" eller det hette inte så, men det kändes som ullared för att det var så billigt, jag hittade t.ex en lila WESC tröja för bara 7 euro !!!!!! (70 kronor)
Snacka om att fynda !

Fast ska dra nu (jag sitter i lobbyn forever alone) och hämta något att dricka från baren så lägger jag upp lite bilder senare, Puss<3

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback