SOMMARLOV 2012!

                
                
Bästa klass 6c♥

Nu har det efterlängtade sommarlovet börjat ! :D
Vaknade med feber runt 6:00 så jag tog alvdeon o sånt så att jag orkade
att gå på skolavslutningen, så efter att den gjort så att jag mådde bättre fixade jag iordning mig.

På skolavslutningen träffades vi först i klassrummet och kollade bildspel o sånt, sen kom föräldrarna och vi fikade och kollade på filmer vi gjort på musiken. Sen var det dags för själva avslutningen i gympasalen och där sjöng massa och vi sjöng lärarsången :)

Och på kvällen så skulle jag ut med kompisar, men eftersom att jag fortfarande är sjuk blev det inte riktigt så...
Skulle jätte gjärna följt med dem ut. Men iallafall taggar inför en 10 veckors långt sommarlov i 67 dagar♥


✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback