Wazzup

Har precis kollat klart på en film som nyss gick på TV. Den hette "Helens små underverk" och den är faktsikt riktigt bra, jag har sett den ganska många gånger tidigare så jag visste ju vad som hände ;) iallafall idag har dagen vart seg. Har bara packat min resväska till Turkiet, på onsdag drar vi! Och juste apropå Turkiet, jag kommer att ta med mig min dator dit och blogga så bilder kommer komma direkt upp på bloggen, bra va ?
Så min väska är snart klar o nu är det bara handbagage och neccesären som behöver fixas, sen är allt check :D

Imorn drar jag och mamma ut till marieberg för att köpa lite grejer till min nya kamera som jag ännu inte visat er och sen lite andra grejer, det blir grymt :)


✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback