#swag #like #me

I'm baaack ! Förlåt att det inte blev något bloggande som jag hade lovat er, men har inte haft tid medans jag var i Turkiet...Men kom hem igår eftermiddag och hade fullt upp sedan resten av dagen. Så nu blir det bloggkunskaper!

Idag vaknade jag runt 8:00 ? Förstår egentligen inte varför jsag gick upp då, men jag satte mig och kolla TV en stund innan jag fixade iordning mig. Planerna inför idag är först att mormor och kusin vitamin kommer hit, så då får jag träffa dem en stund innan jag drar till brickebacken för att vara med kompisar! kommer bli en grym dag somsagt och mina vänner har jag saknat till 1000!
Kommer blogga mer om dagen senare om jag hinner och bilder från Turkiet kommer nog upp under veckan :)
Ciao !

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback