För jag bygger bygger upp, men du river river ner

Precis kommit hem från en gyrm dag på marknadsafton ! Först så åkte jag ner t stan där mamma väntade på mig och då köpte vi ett linne för 20 spänn, allt var grymt billigt där. Sen så träffade vi upp pappa och Jonte och då gick vi och åt på Jensens bofhus, där åt vi as god mat. Efter det gick vi en stund bland alla marknadssaker och efter ett tag så träffade jag mina kompisar och Jonte (han hade gått direkt till dom efter maten) så var med dem en stund och vi snacka och gick runt och hade det allmänt kul  efter ett par timmar så drog jag och mamma o Jonte med Mathias o åt på ett glasställe och man kunde även beställa amerikanska våfflor, så d tog jag. Sen så gick jag resten av kvällen med mamma och Jonte runt på stan, som om ni inte gått höra d ett par gångeroch sen träffade jag upp några till folk och sen drog jag och mamma och kollade på några som hade uppvisning på disodans från min dansskola och även en annan dansskola från hallsberg 

Så nu har man världens värk i fötterna av 6 timmars gående, blääää ! Börjar son tur är 9:50 imorn 


✎ Kommentarer
Sofia

Ha en fin dag :D

2012-06-09 @ 12:31:34
URL: http://byfia.com



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback