~20 SANNINGAR OM MIG~

  • Jag har haft klaustrofobi, men har blivit bättre med att hantera det med att åka hiss utan att få panik.
  • Jag har nästan alltid svarta jeans på mig
  • Jag byter kläder minst 3 gånger per dag eftersom att jag aldrig blir nöjd med mitt val
  • Jag sjunger jämt, men aldrig seriöst!
  • Människor som inte känner mig tror att jag är blyg och en forever alone människa, men är HELT tvärtemot
  • När jag börjar en ny klass är jag ALLTID blyg och försiktig, men om någon ny börjar i klassen är jag alltid pratsam och öppen
  • Jag har inte så svårt att lita på folk
  • när mitt hår ser kaos ut får jag panik och vill inte vistas bland folk och så var det verkligen inte i 5:an
  • Jag kan lätt bli svartsjuk
  • Ingen förutom Towa kan fatta min humor
  • hata bomull,mjöl och hushållspaper
  • Jag får damp på att alla tycker att mina läppar ser ut som bebisläppar
  • ÄLSKAR Jaden Smith och One direction och Michael Jackson
  • Gillar inte när mitt hår är lockigt eller att locka det
  • Vill ha bruna ögon
  • Jag hatar när folk rör mig med kletiga fingrar i ansiktet eller håret
  • Jag tycker att broccoli är nästan det godaste som finns
  • Många tycker att jag är sjukt lat !
  • Kan inte vara utan min mobil för då får jag panik och tänker på den haha
  • Jag har SWAG !

✎ Kommentarer
Paula

* Ingen förutom Paula kan få mej att skratta, och förstå min humor.



Så ska du va Tova <3

2012-06-12 @ 17:41:16



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback