Onsdaaaaaaaaaaaaaag


mig: Fulansikte.se


Idag har man vart i skolan och gjort det vanliga :) tänk att det bara är 3 dagar kvar !! längtar så gyrmt mycket till skolavslutningen och ett långt och spännande sommarlov börjar. Minns för några månader sedan när kollolapparna kom och det stod: "närmare än du tror så ringer klockorna ut till sommarlovet!" och jag var ju såklart: ah men sure -.-.
Och nu har det gått fett snabbt och bara 3 dagar kvar, iiiiiihhhhhh !!!

Iallafall efter skolan följde Justyne med mig hem för att hämta pengar och sedan stack vi till munkbageriet och där mötte vi Alexandra och då gick vi in där och fikade och bara snacka girltalk ;)
Sedan stack vi t konsum o flumma innan vi bestämde oss för att gå hem och fixa oss lite (haha) sen så träffade vi Enis vid busshållplatsen och han är verkligen grymt rolig haha det blev sjukt mycket skratt där med honom :)
Vi gjorde en massa saker och flumma och sedan drog vi till Karslund för att kolla på en klasskompis fotbolls träning, men tydligen så började den 19:00 så vi orkade inte vänta 1,5 timme, så vi tog bussen hem istället och där gick vi hem till mig en stund och snacka o myste med min nakenkatt Rihanna ! haha Alexandra blev nog lite kär i henne trorja. sen så satte vi oss i mitt trapphus och chillade vid datan, kolla lite gamla filmer på mig från 5:an och försökte hitta billigt löshår som Alex ska ha på skolavslutningen på torsdag :D

Nu sitter jag och väntar på att ett program ska börja, ha en trevlig fortsatt kväll!

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback