Gott nytt år my friends :)

                                 

Hej!!!!! Vet ni vad!? Det e nyår idag! TAGGA, TAGGA :) Har haft det ganska bra hitills. har nästan bara slappat och kollat på Vampire Diaries med pappa. Han som egentligen inte tkr om såna filmer fick stå ut och han verkade tycka om den serien.
Snart så ska vi (pappa,Jonathan o jag) äta fondue (stav) ifl det är jättegott, det är typ kött. och sen sk vi smälla lite raketer. Men ikväll ska vi åka till stan till örebros slott och kolla på fyverkerier och där ska vi möta upp André, mamma och Mathias. Jag hoppas att ni också kommer få en fortsatt bra nyår.

2011 är snart slut och snart börjar 2012, nytt år nytt liv...

Vad är erat nyårslöfte?
själv måste jag komma på ngt riktigt bra som jag verkligen ska hålla! ;)

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback