whatever it takes or how my heart breaks...

Godmorgon! (elr ah typ ;s)

Nu när det är jullov så sover man ju inte precis till klockan 8:00 utan runt 11, 12 ifl jag.
Nu på morgonen har jag typ sett på film och läst ur min nya twilight bok, asså den första dårå
"om jag kunde drömma". Så himla bra och man fastnar verkligen i den. Har tänkt att sätta mig bekvämt i min säng igen och bara sitta och läsa ännu mer. okej, jag sitter redan i sängen, men ni fattar ;)
Och sen så hade jag tänkt lägga upp bilder på vad jag har fått och sånt i julklapp.

Men haré gött sålänge pusshej<3

                                 
                                                              Bild från i sommras, saknar de tiderna<3

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback