Ai se eu te pego

Fredag nu !! Äntligen ledighet igen haha. Fixat mitt rum osv som jag brukar nu efter skolan som har vart rätt bra.
Musiklektionen var väldigt kul, sen så gjorde vi typ ingenting.

Jag har fixat mig redan till dansen som är om 2 timmar och snart så blir det min FÖRSTA tävling om 2 veckor och 1 dag, snacka om att jag är taggad. Jag hoppas bara att jag kommer ihåg min dans tillsdess...Men tror nog att det kommer gå väldigt bra huvudsaken är att jag har roligt. Sen efter dansen blir det tonår och jag vet faktiskt inte vad det blir då men som jag säger jämt. JAG TRÄFFAR MINA ÄLSKADE FINA VÄNNER!!♥ alltid lika kul.
I helgen blir det att vara med kompisarna och kanske gå på bio med mina kompisar och sen dans igen på söndag. Plus minns ni mitt ben jag skadade för 2 veckor sen ? iallafall har ganska ont i det när jag böjer det förlänge eller kickar så måste ta bort en massa steg i min grupp dans och singel :/

Men ska lyssna på musik och packa min väska till dansen nu, byyyyee:*

KRAM♥

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback