Dagen idag




Har nyss komit hem från grillning med familjen + Mathias slash dansen. Idag med dansen så var det den sista träningen tills nästa vecka för då äre uppvisning så detta var alltså den sista träningen. Men i höst drar jag igång igen och börjar i brons eftersom att jag gick på nybörjare.

Hemma hos Mathias åt vi grillat hemma hos honom och det var grymt gott och vi snackade och hade det trevligt. Jag och Jonathan körde lite fotboll på en fotbollsplan bredvid där han bor och tog några foton som kommer upp imorn. Både jag och Jonte tyckte det var roligt att ta massa foton. När det blev lite senare satt jag och drack chai latte som jag verkligen älskar. Några av er som tycker om det ?

Imorgon blir det att åka hem till Mathias och käka med mamma och Jonte och sedan se majbrasan vid Sörby och som tur är bor Mathias precis bredvid så det blir bra, men mer om det och bilder blir det imorgon.

KRAM♥

✎ Kommentarer
Siri

Finaste.seeeee <3

2012-04-30 @ 11:56:22
URL: http://shal.blogg.se/



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback