When someone hurts you,cry a river, build a bridge and get over it

                  
                  
                                                                   Nya #swag skor


Godmorgon snyggisar!
Har precis ätit en god frukost med mamma och håller nu på att fixa mig till att vi ska åka iväg till stan och lite sånt. Jag kommer förmodligen att köpa en speciell tråd så att jag göra egna armband som jag kan visa senare när jag gjort dem. Sen ikväll kommer mina ena bror få hem ett par kompisar hit så då blir det att ha
liten myskväll med mamsen också, så det blir min dag idag!

Igår var jag på tonår och vi gjorde olika lekar och träffade mina vänner igen men alltid lika roligt som sagt.
Och skoldagen igår var faktiskt riktigt soft, vi arbetade inte med någonting utan mest snackade om internet,hade slöjd teori,musik och bokjury grej så det var verkligen en sjukt rolig dag.

Ska fixa håret nu men bloggar mer sen!

KRAM♥

✎ Kommentarer
Jenniferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr<3

För snygga skor assååå

2012-04-21 @ 12:03:35
Paula

Skitsnygga hörlurar och skoooor!!;)

2012-04-21 @ 23:37:47



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback