Make a smile and change the world

Vart med finaste Towa och Jonte idag efter skolan och haft det bäst. Först träffade jag upp Towa vid hennes skola och sedan tog vi bussen till brickebacken där vi träffade Jonte och vi köpte lite saker i kiosken sedan gick vi runt i Brickebacken och snackade och hade det almänt roligt, sen skämde vi (jag) ut mig lite med att sjunga i brickebackens skola. Sen har vi snurrat på någon jätte snurrgrej och efter ett tag började det spöregna och hagla så att vi blev dyngsura så jag och Towa gick efter en stund för att vi skulle hem och då fick jag vänta hemma
hos Towa tills mamma kom och hämtade mig och då åt vi ute och sånt. Så dagen har vart väldigt rolig!

Just nu sitter jag framför tv slash datorn och fryser as mycket, vet faktiskt inte varför men orkar inte ens göra
något åt det, men hoppas er kväll blir braaaaaaaaa♥


bilder från dagen ↓

                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   

                                                                          KRAM♥


✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback