När du skriver din livshistoria, låt ingen annan hålla i pennan förutom du



Saknat mig? Nu ska jag börja blogga igen! Helgen har vart fett chill i lördags grilla vi med Paula Rydin och jag och Paula tog massa foton med Mathias kamera som äger. Vi körde typ såna där lekar man körde när man var mindre med hennes och min brorsa så det var rätt chill. I söndags var jag med Towa, vi gjorde ingenting förutom att sjunga på busshållplatsen och vi skämde ut oss litegrann *host*. Sen stack jag till dansen och hade det bäst.

Idag har jag vart i skolan och haft innebandy cup grej med tjejerna i 6b,5b & 5a. Jag var för det mesta målis och släppte inte in några mål hahah stolt jag är. Sen annars var jag ute på plan och försökte spela bra. Ingen vann riktigt eftersom att man inte räknade poängen, men kul var det iallafall. Efter skolan stack jag till stan en stund och köpte en tröja och några kort strumpor. Sen imorn i skolan ska vi åka med klassen till atleverket på besök och det är en stor tipp och jag har vart där förut så inget nytt för mig. Men efter skolan imorn blir det att va med en kompis.

KRAM♥


✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback