Planer inför helgen

 

Hej hej läsare ! precis kommit hem från en middag med min familj. Och nu sitter jag hemma med min dator och gör nada. Dagen idag har sett ut så att jag har blivit frisk, äntligen, och vid klockan fyra hämtade mamma och Jonathan mig för att åka till polishuset för att vi skulle göra pass, så jag lovar att jag inte vart kriminell ;)
Efter det som sagt så åt vi middag ute och hade det trevligt.

Planerna inför helgen blir att imorgon åka på hajk med mina närmaste vänner på tonår tills på lördag så det kommer bli jättekul. Sen på söndag blir det sista dansträningen innan dansuppvisningen nästa helg, gasshhh typ längtar nu ! Sen måndag blir det nog att vara med kompisar vid brasa grej eller vad det heter och på måndag eller tisdag är det ingen skola heller så det blir skönt med ledighet. På tisdag blir det att åka till Stockholm och hälsa på min gammelfarmor och gammelfarfar, så det blir antagligen trevligt det med hoppas jag.
Hoppas era planer inför helgen blir bra de med ;*

KRAM♥

✎ Kommentarer
Terisia

Vad är det för något du dansar ?



Plus älskar din blogg och jag läser den varje dag :D

2012-04-26 @ 20:15:17
Solin (solinjamil.blogg.se)

Sv: tack!:)

2012-04-27 @ 07:45:55
URL: http://solinjamil.blogg.se/



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback