20 fakta om mig.

1. Mitt hela namn är Tova maria Cassandra Wikholm

2. Jag är född samma tid och veckodag som Justin Bieber (12:56 och Tisdag)

3. Jag har gått på 4 olika skolor bara i 6:an

4. Jag var mer med killar i dagis än med tjejer

5. Min bästis heter likadant som mig Towa!

6. Mina förälldrar är separerade

7. Mitt favoritdjur är Späckhuggare och har gillat dem sen jag var 4 år

8. Jag känner mer invandrare än svenskar (e inte rasist;)

9. Min mamma är född en dag innan mig fast såklart olika år ;)

10. Jag tycker att det här är tråkigt

11. I nästan hela mitt liv har jag gillat Michael Jackson

12. Jag gillar inte Justin Bieber och e ingen Belieber

13. Jag är en Facebook nöööörd!

14. Jag känner hon (Amanda) som spelar i Dubbelliv på SVTB

15. Jag är beroende av att dansa street och disco

16. Jag gillar inte folk som frågar vänförfrågningar på facebook bara för att de har status även om de inte känner varrandra

17. Just nu vill jag ha äpplen o.O

18. Förut accepterade jag nästan aldrig vilka kändisar mina kompisar gillade, men nu respekterar jag dom och gillar bara musiken de spelar :)

19. Jag läser tidningarna FRIDA och JULIA

20. När jag blir äldre vill jag ha ett hus i Miami

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback