7/2-2012

Chacha bloggggggeeeeen HAHA!
Sitter framför TVn nu och datorn medans jag äter en glass :) toppen de e.
Jag har vart i skolan idag dåe och haft trööök och när jag kom hem så hade pappa köpt mig en superfin tröja som jag velat ha läääänge (okej sen i söndags då;) men ändå den e verkligen snööögg. lägger in bild på den!
Och imorn blire Nationella prov i Svenska såå är ganska taggad för svenska är ett utav mina absolut favorit ämne!! men matte blir det efter sprotlovet och det är ju inte precis det roligaste men,men får se hur de går då.

och sen nu idag är det exakt 1 år sedan vi (min familj) beställde resan till Thailand och bara 7 veckor kvar nu iiiiihhhhh vad kul det ska bli!!!!!!!!!!!! Toppen verkligen...Var verkligen tvungen att berätta det även om ni inte bryr er så mycket ;)

KRAM;)♥


✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback