Allt ska hända på en och samma gång :/...

Heeeeeeeeeeeej. Känner mig otroligt snurrig hääär och det är så typiskt för varje gång något roligt ska hända så är jag "sjuk" elr iallafall inte känner mig så toppen frisk. Och ikväll är det min kompis fest som jag jätte gärna vill gå på för hon fyller ju 15 så.. Hoppas jag mår bättre senare. Till festen ikväll har jag valt en ursnygg outfit som jag visar senare e grym förälskad i den hehe, men förutom att jag gjort det så sitter jag nu och äter godis, läser bloggar och lyssnar på One direction! ♥ ♥ ♥Åhh gud vad jag älskar dem :') Zayn,Harry,Niall,Liam och Louis in my heart 4ever ♥ ♥ ♥ Thihihi... Ska väl fortsätta med det nu!!!!!!!!!!!!! KRAM ♥

✎ Kommentarer
Mahtab

Haha:P Ja, den är sjukt bra!

2012-02-11 @ 21:56:34
URL: http://matiib.blogg.se/



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback