Den dåliga uppdateringen beror på...

             
Tjenare!
Har verkligen dåligt samvete nu :( Lovade ju att blogga när jag kom hem från Tina igår, men det blev så fullt upp för när jag skulle hem igen från Tina så skulle jag iväg igen och handla massa grejer och fixa lite saker till folk så sen när jag kom hem var jag för ttrött för att sätta på datorn så jag somnade ganska snabbt efter att jag kommit hem. Men som dagen såg ut igår så var det mest att vi var hemma hos Tina och sen stack vi till Tybble ett tag innan vi träffade på Nico och Evelina. Ganska kort och bra handligen på dagen ;) hehe..

Dagen idag har sett ut såhär: Först imorse så fixade jag mig iordning för att åka och bada med några kompisar i Brickebacken och det var verkligen grymt kul! sen så åkte jag hem och nu resten av dagen och kvällen har jag kolla på snart hela säsong 1 av GLEE (en musikal film som går på tv) jag köpte boxen igår för bara 99 kronor (!). så det har verkligen vart toppen de med. Som sagt så är jag väldigt social efter en massa timmar med bara att kolla på film så jag hade tänkt att lägga in ett par inlägg på bloggen som ett förlåt på den dåliga uppdateringen! KRAM♥

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback