#fuckswag

Hejhej bloggeeeen! <3 Packat min väska fullisch nuuu :') *busig* tog mä typ halva mitt rum :)
HAHA, nej men asså har typ tvångstankar att jag behöver allting och jag vill inte glömma något.
så nu fattas bara skridskor (haha) och lite granna till som jag inte kan ta fram nu och sen är jag helt
klar med packningen. Ska verkligen bli jättekul, kommer ju självklart ta många bilder så att ni får se hur det är där och vad vi gör (om ni vill förstås).
Eftersom att det är 3,5 timmar kvar så hade jag tänkt kolla på lite TV och kolla in några bloggar
och sen får jag hitta på något om jag tröttnar på det.

Sedan en sak till kommer att lägga upp några tidsinställda inlägg trorja, hoppas jag hinner med det bara :P

KRAM♥
                               

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback