Happy Valentine's day♥

                          
                          
                           
                           

Idag är det Alla hjärtans dag!! thihihi först i skolan så åkte vi till "Naturens hus" och frös ihjäl tyyyp (!) och där spanade vi på fåglar och lite sånt och gjorde fågelmatare, väldigt intressant...mmh...
Och nu stinker jag rök efter elden vi tände där, så roooooligt för mig dåe som ska iväg ikväll på en resturang med mina syskon och mamma och hennes pojkvän och dotter :) Får snart duscha och fixa nya kläder så jag hinner till kl 18:00.
Sen när jag kom hem var min super gulliga mamma jättesnäll och gav mig ett JÄTTEFINT silverhalsband (äkta)
och gelehjärtan!!!!! ihh vad nöjd jag blev :) så snällt av henne.
själv gav jag henne ett alla hjärtns dag kort och fågelmataren jag gjorde och så frön till det, thihi toppen (y)

Vad har ni gjort idag på Alla hjärtans dag och vad ska ni göra?
Jag måste iallafall till duschen nuuuu....

KRAM♥

✎ Kommentarer
Anonym

fint halsband jag har nästan ett sånt som du :)

2012-02-16 @ 14:31:39
anonym

jag var med min pojkvän (du vet Axel)

och så var jag med familjen på en resturang med, vilken var du på?

kram felicia

2012-02-16 @ 19:13:55



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback