Har ingenting att skriva om..

Hej igen!
Min blogg är verkligen urtråkig! Har ingenting just nu att skriva om så det är därför knappt några inlägg kommer att komma under sportlovet. Men ska försöka iallafall.

vad vill ni att min blogg ska handla om egentligen? jag är ju ny på bloggandet så det är ju svårt att veta helt.
Ni får kommentera allt som ni vill ha med i bloggen så ska jag försöka att hitta på något bra och speciellt för den här bloggen, jag hoppas bara att ni kommer att bli nöjda.

Det som jag tänkt att göra på bloggen är att skriva om foton, tycker ni det låter bra? hur jag gör ljus och kontraster och sånt? och hur man gör i photoshop.
Ni får ju självklart skriva om ni tycker att det låter som en bra idé eller inte för jag vill ju att ni ska bli så nöjda som möjligt. Själv här på bloggen har jag knappt lagt in några bilder som jag gjort eftersom att jag försöker fixa så att ingen kan kopiera dem eftersom att jag vill helst ha dem för mig själv eftersom att de är privat tagna, men funkar inte precis som jag velat, några hjälp kanske?
Ska iallafall börja med det så snart som möjligt när jag har tid (sportlovet är ganska fullt med saker att göra)
De andra får ni hitta på :) kanske videoblogga eller vis outfits? kom med hur många förslag som helst jag blir bra gladare och snappar åt mig alla idéer!

Sen senare hade jag tänkt att skriva alla bloggar jag läser och tänkte ha en tävling senare i Mars som jag hoppas att många vill va med i för det utlovas väldigt bra priser :))) det kan jag lova er, för jag som sagt sponsrar med ett företag på blogg.se som utlovar mig några priser att tävla ut om. så håll utkik här på bloggen när det kommer upp.

KRAM♥

✎ Kommentarer
Siri

Tycker om det där med foton!

Jag älskar ju att ta foton och jag tar väldigt mycket om dagarna, det ska bli kul att se dina :-)

2012-02-22 @ 13:01:35
URL: http://shal.blogg.se/
Jessica

Du har den bästa bloggen jag läst Kram

2012-02-22 @ 22:10:22



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback