HEMMA!

Godkväll!
Är hemma nu!! thihi vad roligt jag har haft och ätit mycket! man hann nästan inte bli hungrig innan man skulle äta igen. Men kul var det verkligen. Och jag som sa att jag skulle lägga in några tidsinställda inlägg, så vill jag säga som ni nog redan märkt att det inte blev några p.g.a att det inte fanns någon teckning och min dator slutade fungera precis innan jag åkte så inget blev det med det och några bilder hann jag knappt ta så det blev det inte heller (HAHA jag e tråkig)
men sen när jag kom hem så skyndade jag mig med att sätta på mina danskläder och sedan drog jag till dansen och hade kuuuuuuul. Och imorn blir det dans maraton inför tävlingen i April på stället där jag dansar på Nerikes dans institut. Från kl 09:00-15:00 blir det att vara där och träna med en massa andra som går på tävlingsdans :) ska faktiskt bli riktigt grymt  d me :)))

iallafall nu o ikväll blire dator,TV ny premiär på BB=Big brother och sånt lite smått, kommer väll kanske att läsa en bok jag fick idag som handlar om Thailand!

KRAM♥

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback