Rostaskolan!

Hejhej:) varit på min första riktiga skoldag på Rostaskolan och det var hur kul som helst. Ser fram emot resten av terminen på Rostaskolan:) I skolan var det normalt arbete som matte, idrott o sådär och så på bilden har vi målat "kines tecken" snacka om drygt att ens få till det, tog typ 1000 år -.- o jag var sist på att bli klar, talangfull jag känner mig...Meeeeen hängde med Alexandra,Mella,Linda,Justyne och Victor idag i skolan så det var riktigt kul.
Till en annan sak
Det blir tävling på min disco dans den 28 April och jag ska vara med i SM i Maj så är gryyyyyyyyyyymt taggad !!!!!!!!!!!!!!!! hiihihihihi!!!!

Fast nu drar jag ner till kosnum och köper några äpplen att äta på (har vart sugen på det hela dagen o.O)

                             
                             
                                                            Jag,Alexandra och Mella :)

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback