:)



Igår som sagt så var jag ju med Nico och Towa! Först så träffade jag Towa vid en bro och då så gick vi till konsum och köpte lite saker och sedan så gick vi runt typ hela brickebacken och försökte ringa efter Nicolas fast att han svarade inte och då gick vi hem till mig och jag åt lite middag (Bacon) hehe och sedan fortsatte vi att leta så att våran tid tog typ slut att va, men sen så träffade vi på Nicos tjej och hennes kompis och de skulle på Nicos innebandy träning (han var tränare då) så jag och Towa bah: VAA? och fatta noll lixom.
så jag och Towa fick leta runt på de olika gympahallarna här i Brickebacken tills vi hittade honom på Brickebackens skolas gympahall och då så hängde vi där och höll på med olika idrotssgrejer (misstoolk) tills de små skulle köra innebandy och då stack jag och Towa och då var det nästan dags för oss att gå hem för då skulle jag möta upp en kompis och åka till Rostaskolan för information om Gumealiusskolan :) Och de har profiler där som man får välja att hålla på med under skolgången och jag ska välja dans eller engelska, men tror det blir dans!

Det var om dagen igår och idag har jag bara vart i skolan och har tråkigt -.-" men imorn får tjejerna i klassen sovmorgon till kl 10:00 för att killarna har hemkunskap kl 8:15 den tiden vi egentligen ska gå till skolan :D


✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback