FÖRLÅT FÖR DEN DÅLIGA UPPDATERINGEN!!

Hej igen. Förlåt att jag inte bloggat på flera dagar, jag har inte ens suttit vid datorn och så.
Annars så har det inte hänt så mycket faktiskt.
Jag har bara vart i skolan och varit med några kompisar :)
Idag har jag vart i skolan med (såklart) och bakat bröd till maten sedan!
Jag hade tänkt att få hjälp med att sätta in designen idag, men hon som hjälpt mig har inte svarat ännu på hur det gick för den syns ju inte precis?
jaja får ha tålamod och se :)
Imorn så blir det att kanske va med Towa och dans på fredag och i helgen blire att sova över hos Klara, hennes blogg hittar ni här.
Så är beredd på en toppen vecka av de dagar som är kvar!


(Arkiv bild)

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback