I'm so afraid to lose you, even if your not mine..

Tjenare vaaaaaaaaare här.
igår som sagt var jag med Klara och vad vi gjort är: fotat,kollat på film, haft sockerkick  och sen gick vi t McDonalds mitt i natten haha! Vi gick och la oss ganska tidigt vid typ 00:00-00:30 för att vi va så trötta. Och för nån timme kom jag hem igen. Har suttit/sitter vid datan och kollar på film, shysst blanding! ;) Jag kommer nog vila hela dagen så att jag orkar discodansträningen sen (y) läääängtar för mina danskläder har kommit nuu....
De var hur snygga som helst, men det tillhör egentligen till tävlingsdansen, men har den ändå på kurserna med.
Kommer lägga upp bild på dom sedan, de är 1 hood tröja,byxor,shorts och en väska med mitt namn på och vad jag går på och vart. thihihihi... :)
Pusspuss
                                
                                                 

✎ Kommentarer
filippa<3

Knut säborgs!Dansar du?

2012-01-29 @ 21:27:59
URL: http://lippa.se
filippa<3

vad dansar du?

2012-01-30 @ 15:38:31
URL: http://lippa.se



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback