Never let someone go in to your life if you don't want to.

Brrrrummm va glaaa jag e just nu!
Ska träffa en utav mina bästa kompisar efter en jättelång tid och det ska verkligen bli superkul!!
Ska platta mitt hår,klä på mig, äta lite frukost och sedan sticker
jag hem till henne(och hon heter Ebba) och så ska vi ta bussen därifrån till Marieberg.
jag ska köpa bland annat  nya danskläder till streetdancen som börjar igen på måndag :D taggad som sjutton. Iallafall med Ebba har jag hur kul som helst och det är så bra att shoppa med henne eftersom vi båda älskar det.
Till en annan sak!
Är ju snart färdig med min "teckning" och hade tänkt att visa den här på bloggen, men blev ju inte sådär jättenöjd och så är det en annan blogg som jag tycker är jättebra som lägger upp sin teckningar och då känns det som om jag typ "härmar" för hon läser ju den här bloggen och så, men jag tror nog det är ok! :D
Bara ni vill se den så!

ska väl fixa iordning mig nu

KRAM

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback