Streetdance idag då!

Tjatja! Har precis kommit hem från skapargruppen och där höll vi på med gips o så och nu så ska jag snart äta och fixa iordning mig till streetdancen som börjar ikväll :D det stället där jag ska börja heter Nerikes dansinstitut och enligt folk som jag känner där så är det verkligen rekomenderat!
Åhh längtar verkligen så. men iallafall idag så har dagen varit seeeeeeeeegast!
Ingenting hände ju idag i skolan och jag var mest trött som vanligt -.-'
Hoppas man får det bättre imorn för då så ska ju jag på informationsmöte på Rostaskolan
och då ska man få höra om Gumeliusskolan som man ska börja i direkt efter Rostaskolan som går upp till 6:an och jag går ju i 6:an nu så bäst att veta om Gumelius och sååååånt :D
Men, men ska blogga mer ikväll om hur dansen va och så, så vi syyyyyyns väl då!
hejdå!
KRAM<3
                  
                                 
bild från i sommras som saknas sååååååååå

✎ Kommentarer
Fredrika

jag går också på streetdance det är ju jättekul :)

2012-01-22 @ 09:45:22
Jhanna (jag från engelskaskolan)

Tova din blogg är ju super bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-22 @ 09:46:03



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback