#Swag

Tjabba tjena!
Asså mitt liv är sååååååååååå bajs tråkigt just nu :(
Har typ inget att skriva på min blogg just nu, men jag vill ändå inte tråka ut er läsare också.
Och det tråkiga man gör nu är att plugga,plugga och plugga ännu mer eftersom att det är glosförhör
imorn på engelskan och det är ju inte liiiite tråkigt! ALLA engelska lektioner på Viktoriaskolan är tråkiga :/
Saknar Engelskaskolan som f*n!
Vill inte vara kvar på Viktoria längre.

iallafall när jag pluggat klart sen så tänkte jag sätta mig i min lilla myshörna som jag har just nu där alla kartongerna ligger till flytten i mitt rum och jag fixade det mysigt där med lampa och kuddar o filt och det blev hur mysigt som helst :D kan ta kort på det när jag orkar.
Jag har typ sån hääääääääääääääääääääääääär stor bildbrist just nu och har typ inte pallat eller haft någon lust att fota eller något att fota så mitt liv blir bara tråkigare och tråkigare för varje dag...
Fast imorn börjar ju Tonår (ett ställe för tonåringar att ha sketa kul!) misstolka inte o.O.
Och så tävlingsdansen hur kul som helst juuu och då börjar mitt liv att vända sig mot toppen igen.
HAHA!!

men också en fråga till er läsare
Vad vill ni att min blogg ska handla om? Vill ni att jag ska göra något speciellt här på bloggen?
Kom med ALLA era idéer så skulle jag bli toppen glad :)


bjussar på några bilder från 2011 eftersom att jag har en big baota stor bildbrist på nya bilder.





✎ Kommentarer
Fredrika

Hej älskar din blogg!

jag undrar hur du fixar dina bilder.

2012-01-22 @ 09:44:36



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback