tjugoförstajanuaritvåtusentolv

(Bild brist!)
Hej hej! Förlåt att jag inte bloggade igår, men har vart upptagen så mycket! För igår var jag ju på Tonår och Dansen och sedan kollade jag på film och var super trött efter det och idag så har jag vart med Towa. Bästa dagen verkligen. Men det är ju 10000 minus grader ute så det kändes som om mina tår lossnat av kylan (seriöst!) världens mest obeskrivliga smärta. Men sen vid typ 17:00 så träffade vi upp Nico ocg va med honom en kortis och vi hann typ inte gör något innan alla skulle hem.
Sen hemma åt jag tacos OCH VÄRMDE MINA TÅR!!! och nu sitter jag här vid datan och tjockar mig med godis hehe. Jag tänkte se på någon film sen, men vet inte vilken för har packat ner alla filmer i kartonger till flytten så det blir svårare att bestämma sig... Filmtips kanske?
Sålänge får jag facebooooka litegranna och dunka musik :D

Bloggar mer imorn.

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback