Can u blow my whistle baby ?



Måndagen har vart helt okej, i skolan hände inte ett skit, men efter skolan drog jag hem till Towa och vi gick som vanligt runt i Brickebacken och gjorde inte mycket, efter en stund ringde vi Jonte om han ville va med och då drog vi till Tybble och hade det skojsigt. Och nu tänker ni säkert: ni gör typ aldrig nått ?
nejmen asså såna e vi, vi gör typ nada och har vår humor, men ändå så har vi alltid lika kul 
Vid 18:00 tog jag bussen hem och sitter nu med min älskade dator, får se vad jag gör senare, blir väl inte så mycket mer än att packa tills imorn, vi ska nämligen till Gustavsvik imorn med klassen och ska pröva olika bikinisar och försöka välja vilken jag ska ha

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback