Svarta ögon, gråa jeans, cool som fan och ringer bris.



Joooooohaaaaaan, har du hart att du får en smartphone ifrån comviq ?

Vart på loppis idag, eller tättare sagt så stod vi där med bord och vi sålde faktiskt rätt så mycket.
Jag tjänade 424 kr ;) stolt jag känner mig. Sen så var det sjukt jobbigt att bara stå där och alla var irriterade för att man var så stressad och sen stör jag mig på folk som vill pruta på 5 kr ? man bah: wtf? rena rama ryska marknade ju ? kändes ju typ som det...
Men pengarna var iallafall viktigast haha !

Sen vid 15:30 var vi klara tror jag och jag stack hem och vila en stund inann vi åkte till kinamuren och åt med Mathias och Linn, gött vare. När vi kom hem så hade vi hyrt film och jag och mamma satte oss och kolla på skräckisen vi hyrde, minns inte riktigt va den hette, men den var ganska komplicerad tills på slutet innan fatta man nada :s

Efter filmen sökte jag på massa sidor, som jag även innan jag kollade på filmen, på en billig systemkamera som jag fick i födelsedagspresent, fast vi har inte köpt den än om ni fattar vad jag menar ;) så efter ett tag hittade vi en Canon eos 1000D, verkar sjukt grym och jag taggar inför att hämta den imorn :D


✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback