Håll huvudet högt, mamma ska få se vilket barn hon har fött

                                 
                    
                                 
                                 
                                 
                                 
                                                                 Bilder från dagen ↑

Shasha!

Lördagen idag har vart bäst och lika varm som igår! vaknade runt 9:00 tror jag och då fixade jag mig för att sedan gå upp till Brickebackens centrum för att det var brickebackens dag med olika saker att göra, inte så roliga saker, men ah iallafall där var jag och pappa en stund innan jag träffade Malin,Ebba,Kristina,Debbi,Jana och Adela och så var jag med dem i ett par timmar och vi gick runt mest i brickebacken och köpte glass och pommes frites som vi åt vid Viktoriaskolan medans vi körde massa typ fotbollsgrejer king och sånt. Efter det gick vi tillbaka mot konsum och där träffade jag Nadja och Alexandra så då började jag va med dom.

Först så var Ebba och dom med, men efter ett tag gick dom och då var jag ensam med Nadja och Alexandra. Vi gick mest runt i brickebacken och åt lite. Runt 16:30 gick jag hem för att de skulle på någon iransk fest.

Efter att jag ätit hemma så gick jag hem till Ebba och då var vi en stund tills 19:45.
Sen har jag bara suttit vid datan och sen kollat på TV med pappa.
Imorn ska jag nog va med någon kompis och sen på kvällen har jag dans!

KRAM♥

 


✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback