I'm not Rihanna, i don't love the way you lie

                              
                                                                  en liten randombild...


Hej! kommit hem från skolan nu och fixat mitt rum lite med att bädda sängen och städa och sånt. Något som blivit en vana varje gång jag kommer hem från en skoldag på fredagar.
Min sista lektion idag i skolan var musik och jag och min grupp spelade in en film till skolavslutningen (troja?) men iallafall det var hur kul som helst annars så har skoldagen varit rätt så chill och dagen har gått ursnabbt, bara jag som tycker det!?

Veckan har också gått väldigt fort och jag kan inte tänka mig att det är fredag redan! bästa dagen på hela veckan helt klart, framförallt för att man vet att när man är i skolan så vet man att man får sova ut imorn och det andra är att jag får gå på tonår och träffa mina älskade saknade vänner som betyder allt verkligen, 
HÄLSAR ER EN BAMSEKRAM!♥
Sen är ju ni läsare grymt bra med. Ikväll på tonår ska vi åka till strike o Co och bowla, så det blir grymt kul fast missar dansen, IGEN! hatar det. Fast som tur är, är jag ganska säker på min dans och den är snart klar och så köpte jag och mamma mina danskläder till tävlingen som håller rum den 28 april. grymt taggad som jag berätta förut ;)

ska fortsätta dunka musik och fixa mig tills ikväll.

KRAM


✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback