Miss me?

Heeeeeeeej igen !
Det var ett tag sedan jag bloggade, men nu tänkte jag att jag kan få in några inlägg. Under helgen hade jag inte alls någon lust att blogga så det blev ingenting med det och sen i fredags så var jag ju med tonår på bowlingen och det var verkligen grymt kul! Det var disco bowling, måste jag tillägga. Och jag kom 2:a i min grupp haha grattis till mig och i helgen har jag bara varit hemma och nästa inte gjort någonting. Jag har mest skrivit på en novell och sen läst andra bloggar för att få insperation.

Dagen idag har sett ut att jag gick till skolan såklart och efter skolan åkte jag och mamma och handlade och hade det mysigt så nu tänkte jag sätta mig och ha det lite trevligt med min älskade dator och sen ikväll blir det att kolla på familjen annorlunda med mamma, lite besatt av det programmet hehe...
Och juuuuuuste fick ett brev hem idag om att jag kommit in på Gumealiusskolan i 7:an på engelskaprofil så grymt kul verkligen :D längtar nu!
                       

lallalalalala beviiiiiiiiis...
                     


✎ Kommentarer
Linn Persson

Kul Tova! jag kom också in fast på fotboll :/ men hoppas vi kan ses nån gång där.

2012-03-20 @ 15:48:35
Ålderdomshemmet e BÄST !!! (det låter perverst :S )

kul att du kom in. Vi saknar dig i skolan när du nu slutat

2012-03-20 @ 18:57:45



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback