Påsklov ska de va !

                    
                                                                                                                        

Kom hem från skolan för 1 halvtimme kanske och fixat mitt rum somvanligt när jag kommer hem från skolan en fredag. Idag vet jag inte om jag orkar dansen för att jag är för det mesta klar och har bara finslipningen kvar till tävlingen och då kan jag lika väl göra den hemma idag, men vi får se vad jag gör. Ikväll är det tonår igen och det ska bli väldigt kul, vet inte riktigt vad vi ska göra där men något roligt blir det iallafall.

Sen nu är jag väldigt glad för att det är påsklov, huuuuurrraaa! älskar att va ledig från skolan somd e flesta gör.
På påsklovet ska jag nog mest va med kompisar och på fredag blir jag 13 och det ser jag fram emot.
Och en utav mina väldigt bra kompisar fyller år imorgon så henne kommer jag nog ge en liten överaskning ikväl thihihih...

Ska fixa min lilla outfit som jag tänkte ha till tonår nu!

KRAM

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback