Regler är till för att brytas !

Hejhej!
Idag har man vart i skolan och haft det chill och det har mest vart att det varit eget arbete nästan hela dagen.
Sen efter skolan hämtade mamma mig på skolan och då åkte vi runt hela jordklotet, kändes det som, för att hämta Towa på hennes skola och sen körde mamma oss till brickeberg och jag och Towa var först och sen gick vi till Viktoriaskolan och träffade en massa personer vi kände och 1 utav dom var Jonathan så han var med oss resten av dagen och vi har inte gjort så mycket utan mest gått runt och pratat och sånt.

Efter det så åkte jag bussen till statoil för att mamma skulle hämta mig kl 18:30 för att vi skulle äta på nån resturang och det var jättegott! och nu är jag hemma igen. Dagen har verkligen vart bäst för det var jätte längesen jag träffade Towa och Jonte så det var verkligen kul, men nu ska jag kolla på Glee och chilla framför datorn, puss!

KRAM
                    
                         

✎ Kommentarer
Towa DEN BÄSTA !

TA BORT BILDEN!! asså tova sluta ta papparatzi(stav?) bilder på mig ! :DDDD

2012-03-24 @ 19:19:04



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback