varm solig fredag

Hejsan, nu kom jag precis hem från skolan eller det har inte varit någon skola direkt utan vi var först och kollade på Hjalmar Bergman teatern och kollade på "sjönheten & odjuret" och den var hela 3 timmar (!) så det var väl ganska tråkigt att sitta still och kolla påd et så länge, men jag klarade mig i think...
Sen efter det gick/cykla min klass och jag till Engelbrekt skola för att äta mat, tacooos ! så det var väldigt gott.

Precis när vi ätit stod hela klassen och jag och pratade med några gamla gubbar som hade förlorat ben och sånt där så det var ganska synd, men det var väldigt kul att prata med dem. Efter det stack vi alla till Kulturskolan som är en aktivitets"skola" som man kan ha dans,teater, spela instrument osv. Och där spelade vi rock på instrument även det var väldigt kul. Klockan 14:30 så cyklade jag hem eftersom att det var slut på dagen då så idag har jag inte ens sätt skolan haha.

Här hemma håller jag på att fixa mig och packa mina grejer till dansen, tonår (det blir film ikväll och jag har godis med mig därför packar jag ner det) och sen saker till pappa eftersom att jag ska vara där i helgen och han bor i brickebacken så jag har ju inte flyttat riktigt helt därifrån som tur är !
Och imorn är det brickebackens dag med en massa kul saker som tivoli saker fast för mindre,tävlingar,uppträdandeen,barnklädesbytardag och massa annat och där ska jag väl gå med mina kompisar.

Sen idag är det ju riktigt varmt ! jag har svettats hela dagen (nödvändig fakta) för att jag haft stickad tröja och svarta tajta jeans så det var verkligen kok hett, men det braiga är ju att det snart är sommar :D
LÄNGTA SOM FAN.

KRAM♥
                                            
                                           

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback