Älska vädret och livet just nu !

Sitter i mitt rum med mina fönster öppna till max ! jag dampar hög musik och äter riskakor med philadelfiaost och tomater, gott och nyttigt mellanmål :D jag verkligen njuter av sommarvärmen med ett stort glas iskallt vatten och känner mig fräsch. Har tänkt att måla naglarna i en nylon blå färg så att det känns somrigt och sedan fixa lite inför packningen till turkiet, tidig som vanligt ;)

Idag har jag hälsat på gumaeliusskolan med den nya klassen som jag ska gå med i 7:an och det var faktiskt rätt så okej :) skönt att veta till hösten vilka som man hamnar med. Slutade 13:00 och tog en lång och skön promenad hem i solen. Imorn börjar skolan igen, jippie ? Haha puss iallafall :)


✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback