Have a fucking nice day!


bara för att jag längtar till Turkiet

Vart på kilsbergsvandring idag och hela dagen e väll typ historia ? ;) ska försöka få med allt som hänt under dagen.

Först på morgonen så kom jag försent till skolan och då hade redan bussen gått med alla 6:orna och där stod jag och en annan tjej som skulle med den, helt forever alone i skolan medans lärare sprang runt och tjafsa om hur de skulle gö med oss, haha. och sen efter en stund bestämde de att vi fick åka med 2:orna och min första tanke var: Fuck this shit!
och även om jag fick gå hem för mamma så tog jag beslutet att följa med till kilsbergsvandringen ändå med småttingarna. Så runt 9:05 kom bussen och vi åkte med de små. Sen när vi kom fram fika vi typ och sedan gick vi 2,2 kilometer till en grillplats där nåra lärare grillade och jag och den andra tjejen satte oss vid ett vindskydd och typ åt mat och massa små geting bon var där och jag var fett rädd eftersom att jag har en STOR fobi för getingar. Sen när vi satt där och gjorde nada så höll 2:orna att tjafsa med oss blabla och kasta sina väskor på oss, seriöst de var sjukt jobbiga. När det gått ca 2 timmar ungefär klockan 12:25 så satte jag och tjejen oss vid brasgrejen fast att den var släckt och käka på kakor medans vi tjatade om att få gå tillbaka till bussen, men icke de fick vi inte -.-

Sen efter typ 5 minuter hör jag någon ropa mitt namn flera gånger och jag vänder mig om och ser Saja (en från min klass) och jag blir fett glad och kramar typ ihjäl henne eftersom att nu viste jag att alla 6:orna skulle komma ! så alla 2:orna plus den  andra tjejen åkte hem igen med deras buss och jag stannar kvar på ett ställe med 6:orna och vi hade sjukt kul där faktiskt ! så dagen blev ändå bra o så :)

Vid 13:15 gick vi 2,2 km tillbaka till bussen och 14:25 var vi tillbaka på skolan och då skyndade jag mig hem för att byta kläder och sedan skynda mig till bussen eftersom att jag skulle va med Klara. Väl framme vid Klara hade jag sagt att vi skulle träffas vid Sibylla, men smsade att vi inte skulle göra det och då tog det typ 30 minuter innan vi hittade varrandra eftersom att hennes mobil var hemma hos henne. Sen va vi och vi spela in en massa fimer och bakade efter eget recept en super *host* god kaka och så har vi skrattat grymt mycket.

Dagen har vart bäst och jag har nåra bilder från det, men jag orkar inte ladda upp dem ;)

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback