I don't want nobody else,without u i'm no one..


bildbrist just nu så bjussar på denna !




Chaaaa ! har inte gjort mycket medans dagarna flytit på när jag inte bloggat. Har träffat några underbara vänner och vart i skolan som vanligt. Har även haft fullt upp med läxor och är ännu inte klar med det jag missade i historian, så hoppas bara att jag blir klar med det i helgen så att jag kan lämna in allt på måndag :)

Idag har jag träffat Towa och Jonte och vi va i bb först innan vi drog t Tybble och träffa nåra där, hade skojsigt och det var någon sorts gårdsfest på tybble torg oså, men inte så intressant. Sen åkte vi tillbaka t bb och va där innan jag drog till Tonår, grym dag !

Morgondagens planer blir att först åka med pappa t stan och göra några ärenden och sedan drar jag hem till en kompis för att ta en joggingtur,sola och grilla hehe ! berättar mer om det imorn. Sen söndag har jag inte bestämt något, jag tror att det blir att vara med en kompis, men venne just nu :D Tänkte ta och läsa några bloggar nu och sedan blir det att lägga mig trorja, är ganska trött ;)
godnaattt


✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback