I'll never wanna fight, yeah, u allready know



Innan jag brjar berätta dagen så vill jag säga att ni är väldigt sega med att kommentera och ni som gör det är verkligen grymma ! ni gör min dag och jag älskar att se att ni skriver så snälla saker♥
okej nu till dagen :D

Idag har jag vart i skolan och vi hade våran mattelärare hela tiden idag, fast vi höll ju inte på med matte hela tiden, men dagen var chill och vi jobba knappt med någonting, eller inte jag iallafall xD
Sen gick jag hem och satte mig vid datan och prata med nåra kompisar på skype.
Och så har jag fixat lite till imorn (eller inte så mycket) när vi ska åka på kilsbergsvandring och gå typ 1 mil, yay -.- och bättre blir det inte med att det ska regna, jaja får se hur kul d blir, kommer förmodligen klänga på mina kompisr så inte de blir lika trista som skogen, hehe...
pussar

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback