Make me come alive, come on and turn me on



Måndag idag, igen! ny vecka och nya tag.
Imorse på idrotten hade jag helt glömt bort eller rättare sagt så visste jag inte att vi skulle springa 4 km och jag hade inga gympaskor med mig och jag fick springa 4 km med fobbaskor -.- yay !
det gjorde grymt ont i fötterna och måste säga att jag aldrig gör om det igen. Annars har dagen vart bra och jobbat bra med det jag ska jobba med i skolan så det är jag ganska nöjd med. och föressten är det bara jag som stör mig på folk som man jobbar 2 o 2 med ett skolarbete och sedan är patnern typ den trögaste och jag får skriva allt, jag pekar egentligen inte ut någon speciell, men det händer alltid mig att de hamnar med mig.
aja, efter skolan stack jag hem och läste lite på min nya hunger games bok, lalala älska ! sett filmen på bio 2 gånger och vill se den fler gånger, men har inte råd för tillfället haha. Boken har alla 3 böcker i sig så det är bra.


✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback