Mår inte så bra..



Börjar blogga nu igen ! har vart sjuk denna vecka och är fortfarande och jag har inte haft något att blogga om och jag haar inte orkat eftersom att jag har feber och sånt. Har inte gjort så mycket ändå så inget intressant ;)
Men mamma ska fixa några grejer i affären till mig så ska väl läsa de tidningar hon köpt till mig och äta lote godis.

Ikväll blir det ingen tonår för mig :( eftersom att jag fortfarande inte mår bra, vill ju så gärna och har inte gått dit på 2 veckor eftersom att förra fredagen var jag ju på LMFAO konserten. Min dans slutade förra veckan och det var jag inte med på, så det är ingen dans heller förns i höst, blablabla intressant att veta...

Nu ska jag fixa ihop en bunt filmer att kolla på, så hoppas jag att eran fredag blir toppen :D

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback