Önskelista till sommarn ! :D

Här är några kläder,accecoarer,smink och annat som jag vill ha till sommarn, har nästan fått förbud på att handla mer eftersom att jag har så mycket redan, men ska försöka få ihop lite även om jag åker till Turkiet snart och handlar där ;)


Söt kort/lång klänning man kan ha i sommar från Cubus.


Jättefin tunika som jag älskar från Gina Tricot.


snygga bälten som lyser upp alla klädesplagg och gör att man ser somrig och fräsch ut, kan köpas från Gina tricot.

rosig topp man kan ha under linnen och passar även att bara ha över bikinin också, kan köpas från Gina tricot.

Älskar den här byxdressen ! den är från Gina tricot eller Cubus, minns inte riktigt, men den är perfekt att ha i sommar ! :D

rosa cykelbyxor från Gina tricot !

snygg tub top från Gina Tricot

Snygg tub top från Gina tricot, det är en likadan som den ovanför, bara att denna har rosor på sig ;)

SJUKT SNYGGT LINNE från Gina tricot !

Kort t-shirt som passar bra till ett par jeans shorts, kan köpas på Gina tricot.

Jättebra mjukisschorts att sätta på sig när man inte vill ha tajta jeanshorts.

Kortstrumpor från H&M

Kortstrumpor från H&M.

Snygga armband som passar till alla outfits och som piggar upp allting ! kan köpas på H&M

svart Eyeliner från Kicks.

Nagelolja som passar perfekt när naglar blir torra eller ser fula ut. eller helt enkelt att ha det över fransk manikyr ! kan köpas i de flesta affärerna, men tycket kicks har den billigaste :)

Läppliner från kicks.

Perfekt mascara som ger perfekt volym och böjning, denna rekomenderas varmt. Kan köpas i de flesta affärerna och jag kommer nog köpa min från H&M om jag nu köper här eller på flyget till Turkiet.

Täcknings fonduation som gör att man kan täcka sår eller finnar i ansiktet, grymt bra ! kan köpas på kicks.

concealer från kicks.

Torr schampoo som är till för att använda om man tycker att sitt hår ser fett ut och du hinner inte duscha så sprejar du i lite i håret och sedan ser det nyduschat ut. Kan köpas på de flesta affärerna, men kicks rekomenderas eller make up store.




Värmespray som är till för att skydda håret när du plattar/lockar håret. Det blir inte lika slitet om du använder värmespray, du sprejar först och rör om i håret och efter en stund är det bara att köra igång med plattningen/lockningen :D

✎ Kommentarer
FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-24 @ 20:42:04
URL: http://flizanlizan.blogg.se/



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback