Soooorryy

Sorry för att jag inte blogga igår men såhär såg gårdagen ut:

I skolan var det amerikanska dagen och det var hur kul som helst och man hade som elevens val dag också så jag valde forskning och bild med Alexandra och Linda i min klass och sen åt vi lunch ute och barn från gumaeliusskolan kom för att dansa på skolgården så de va kuuul. Sen sista lektionen såg vi på Gullivera resor :)

Efter skolan körde mamma mig till Linda,Klara och Towas skola så då vr jag med dem och hade det grymt. Runt 18:15 stack vi till kuggen, men det var stängt så vi gick bara runt ladugårdsängen och va hemma hos Klaras mamma en stund.
20:00 hämtade mamma mig och sedan åkte kg hem till pappa runt 21:30 och va där tills idag:)


✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback