Unntzz,untzzz

Ska ta fram mina bloggkunskaper nu och blogga mer !!! önskar verkligen att jag har ett minne som hjälper mig att komma ihåg att uppdatera oftare, bla bla bla kommer aldrig hända eftersom att bloggen är trök, men försöker mitt bästa till er läsare :D

LÖRDAG: Var först med pappa på stan, hur grymt och kul som helst. Mycket skratt blev det :) sen efter det drog jag till en kompis och solade och hade det gött, vi solade i ett par timmar innan vi grillade och sedan kollade vi på halva eurovision song contest inann jag drog hem till mig och kollade klart på resten :D

SÖNDAG: drog hem till samma kompis som igår och solade såklart, hehe ;) vi hann inte göra mycket mer än det eftersom att jag skulle hem, hemma duschade jag och fräschade till mig, riktigt skönt faktiskt !
Sedan var det kväll och ännu en tråkig natt innan en ny start på veckan...

aja min helg har vart bäst verkligen, pussar

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback